|
Najčastejšie otázky |
|
|
|
|
|
1. Neprechádza mi
platba kartou |
|
|
Najčastejším dôvodom neúspešnej platby je konfigurácia karty bankou.
Nie každá karta je pri vydaní povolená pre internetové platby
(pozor, nie je to internetbanking). Zmenu Vám vedia urobiť na
počkanie v banke, ktorá kartu vydala. Ďalšie dôvody sú chybne
opísané údaje z karty, expirovaná karta, nedostatok prostriedkov na
účte... |
|
|
|
|
|
2. Nejde mi nahrať
príloha ku psovi - doklad |
|
|
Pravdepodobne sa snažíte nahrať súbor väčší ako 3 MB. Ideálne
nahrávajte scany dokumentov, tie sú vždy čitateľné a menšie ako
fotka z mobilu. |
|
|
|
|
|
3. Moje plemeno sa
nenachádza v zozname plemien |
|
|
Pokiaľ ste nenašli plemeno v úplnom znení v slovenčine (niekedy
neexistuje slovenský ekvivalent), hľadajte verziu názvu plemena
v originálnom názve podľa preukazu o pôvode psa. Ak ste ani tak
nenašli Vami hľadané plemeno, kontaktujte nás. |
|
|
|
|
|
4. Nie je možné
použiť Poukaz SKJ |
|
|
Najčastejšou chybou pri vypisovaní nie sú kompletné údaje opísané
z kupónu. Pri vypisovaní čísla plemennej knihy použite aj skratku
plemennej knihy SPKP alebo SÚCHNO. Bez tejto identity poukaz nebude
akceptovaný. Ak číslo kupónu chýba, použite číslo zápisu, ale bez
písmen. Kupóny sú kontrolované, pokiaľ ste kupón už použili,
nepoužijete číslo opakovane. |
|
|
|
|
|
5.Aké
údaje treba aktualizovať? |
|
|
V databáze dokladov sa aktualizujú dôležité údaje ako zmena
zaradenia pri viac-varietných plemenách, zmena nastane po oficiálnom
doložení stavu, t.z. napr. po bonitácii. Zmena čísla zápisu
v plemennej knihe pri importovaných psoch. Výsledky z absolvovaných
výstav alebo získanie chovnosti, či viacerých šampionátov nie sú
dôvodom na výmenu scanu PP. |
|
|
|
|
|
6. Prečo sa dá platiť len kartou? |
|
|
Používame bankový automatický systém priraďovania platieb, Vašou
platbou uspokojíte požiadavku v banke vytvorenou odoslaním
prihlášky. Iný prevod systém nedokáže správne priradiť. Platby
nepriraďujeme ručne. |
|
|
|
|
|
7. Nefungujú štatistiky alebo storno |
|
|
Dátumy zverejnenia štatistík a storna sú uvedené na web stránke
výstavy. |
|
|
|
|
|
8. Zmizla mi prihláška |
|
|
Pokiaľ ste prihlášku vo svojom menu nenašli, sú len 2 dôvody. Buď
ste ju nestihli odoslať, toto treba urobiť do 30 minút od
vytvorenia, alebo bola prihláška vymazaná zo strany organizátora.
Dôvodom sú neuhradená prihláška, nedoložený alebo nesprávny doklad
preukazu o pôvode FCI. Pri týchto skutočnostiach, vždy dostanete
upozorňujúci email. |
|
|
|
|
|
9. Neprišla mi návratka |
|
|
Návratky sú dostupné vo Vašom online menu, spravidla týždeň pred
výstavou. Návratky sa neposielajú poštou, ani elektronickou. |
|
|
|
|
|
10. Nejde mi zmeniť číslo zápisu v SPKP |
|
|
Po odoslaní prihlášky už zmeny musí robiť organizátor. Preto nám e
mailom pošlite požadovanú zmenu a doklad na overenie. |
|
|
|
|
|
11. Platím za zmenu triedy? |
|
|
Triedu si zmeníte výlučne sami, do konca poslednej uzávierky vo
svojom online menu. Zmena je zadarmo. |
|
|
|
|
|
12. Ako vložím získaný diplom šampióna alebo medzinárodný
pracovný certifikát? |
|
|
Otvoríte si kartu Moje psi a kliknete na meno psa. Otvorí sa Vám
podstránka, kde viete dokumenty vložiť. Je to posledný
a predposledný riadok v tabuľke. |
|
|
|
|
|
13. Zmena majiteľa |
|
|
Pri zmene majiteľa si musí vytvoriť nový majiteľ svoj vlastný účet
v www.dogshow.sk.
Meno nového majiteľa sa nedá jednoducho prepísať, treba začať úplne
od začiatku, nahrať všetky údaje o psovi pod svojim menom. Pôvodný
majiteľ si psa zablokuje pre prihlasovanie. Na karte Moje psy, sa
zobrazia všetci registrovaní psi. Vpravo, vedľa mena psa je zelený
znak . Po kliknutí na neho sa znak zmení na
= pes je
zablokovaný pre prihlasovanie. |
|
|
|
|
|
14. Nejde mi prihlásiť psa na výstavu |
|
|
Najčastejšie máte psa „zablokovaného“. Skontrolujte si na karte Moje
psy, stav vedľa mena psa. Pokiaľ svieti červený znak
, pes
je zablokovaný. Zmenu urobíte kliknutím na červené
a zmení sa na zelený znak
. Pes je
povolený pre prihlasovanie na výstavy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|